جدیدترین اخبار :
  • پزشکیان: تمام توان خود را برای حل مشکلات تولیدکنندگان به کار گرفته‌ام
  • مالکان فعلی خودروهای مناطق آزاد می توانند نسبت به پلاک ملی خودروهای خود اقدام نمایند
  • پیشرفت ۸۴ درصدی ابرپروژه ایران
  • چابهار در کانون دیپلماسی اقتصادی؛ ایران و قرقیزستان به‌دنبال اتصال لجستیکی
  • ایران در مسیر اتصال اوراسیا به اقیانوس هند

برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024

اقتصادی | تاریخ خبر : 3/01/25 | تعداد بازید :1315
مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی یکی از مسیرهای گسترش صادرات کشور است. اما به رغم ایجاد مناطق متعدد برای صادرات شاهد هستیم که از ظرفیت این مناطق در بحث صادرات کالا و خدمات از کشور آنطور که باید استفاده نمی شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی دلیل این مساله را اطلاع رسانی ضعیف و عدم آشنایی تولیدکنندگان ایرانی با روندهای صادراتی می داند.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل