جدیدترین اخبار :
  • قوانین حمایتی از مناطق آزاد نباید دستخوش تفسیرها و اقدامات سلیقه‌ای شود
  • توافق تاریخی بین سازمان منطقه آزاد چابهار و شهرداری چابهار؛ گامی بلند به سوی توسعه یکپارچه
  • بازگشت به چرخه تولید احیای واحد تولیدی، شرکت توسعه بحار تجارت تولید کننده روغن و کنجاله
  • بررسی نظام مسائل مناطق آزاد در نشست دبیر شورای‌عالی با هیأت رئیسه فراکسیون مناطق آزاد مجلس
  • مناطق آزاد، پشتوانه تاب آوری ملی در حوزه سلامت و غذا و دارو در بحران جنگ کشور

برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024

اقتصادی | تاریخ خبر : 3/01/25 | تعداد بازید :1103
مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی یکی از مسیرهای گسترش صادرات کشور است. اما به رغم ایجاد مناطق متعدد برای صادرات شاهد هستیم که از ظرفیت این مناطق در بحث صادرات کالا و خدمات از کشور آنطور که باید استفاده نمی شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی دلیل این مساله را اطلاع رسانی ضعیف و عدم آشنایی تولیدکنندگان ایرانی با روندهای صادراتی می داند.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل