جدیدترین اخبار :
  • برگزاری پنجمين نشست از سلسله نشست‌های شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار
  • تأکید ایران، هند و ازبکستان بر نقش راهبردی چابهار در توسعه همکاری‌های منطقه‌ای
  • صادرات ۷۵ تُن سیر از قندهار به هند از طریق بندر چابهار عملی شد
  • چابهار؛ محور راهبردی ایران برای پیوند چین، هند و آسیای مرکزی
  • درخواست فوری یک نماینده مجلس از پزشکیان

تسهیل و تسریع خدمات با راه اندازی دو سامانه در حوزه فنی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 97/03/08 | تعداد بازید :8209
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار، گفت: با راه اندازی سامانه های "مدیریت پروژه های عمرانی" و "پرتال خدمات مشتریان شهرسازی" در این منطقه ارایه خدمات به مشتریان تسهیل و تسریع بخشیده می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار "حمیداله بلیده ای" افزود: راه اندازی این سامانه ها باهدف الکترونیکی نمودن فرآیندهای سازمان و تسهیل و تسریع در ارایه خدمات به مشریان صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: به زودی نرم افزار این سامانه ها یکپارچه سازی و زمینه ایجاد داشبورد مدیریتی را که نیاز مدیریت ارشد جهت رصد وضعیت سازمان است فراهم می شود.
مدیرفناوری و اطلاعات سازمان منطقه آزاد چابهار،گفت: سیستم مکاتبات فراگستر بدلیل کاربرپسند بودن و قابلیت گردش فرمها جایگزین اتوماسیون دیدگاه و سیستم یکپارچه راهکاران در حوزه های اداری مالی و پشتیبانی پیاده سازی شده که درهفته جاری اموزش پرسنل انجام خواهد شد.
رحیم بخش رامین افزود: پیشتر سامانه حقوقی و امور قراردادها و پرتال سرمایه گذاری نیز راه اندازی که در حال بهره برداری می باشند.
گفتنی است راه اندازی این سامانه ها در راستای دولت الکترونیک، تکریم به ارباب رجوع و کاهش زمان در ارایه خدمات در سازمان منطقه آزاد چابهار صورت می پذیرد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل