جدیرترین اخبار :
  • مشاور رئیس جمهور ؛ ضعف در لجستیک عامل جا ماندن ایران از بازار منطقه
  • عبدالرحیم کردی، مدیر عامل منطقه آزاد چابهار در همایش و نمایشگاه لجستیک سه روزه چابهار
  • عبدالرحیم کردی، مدیر عامل منطقه آزاد چابهار در همایش لجستیک
  • چابهار پایتخت دریایی کشور می شود ایران را نمی شود از حمل و نقل منطقه حذف کرد
  • اینفوگرافیک / خدمات ارزش افزوده لجستیک کدامند؟!

تسهیل و تسریع خدمات با راه اندازی دو سامانه در حوزه فنی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 97/03/08 | تعداد بازید :4692
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار، گفت: با راه اندازی سامانه های "مدیریت پروژه های عمرانی" و "پرتال خدمات مشتریان شهرسازی" در این منطقه ارایه خدمات به مشتریان تسهیل و تسریع بخشیده می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار "حمیداله بلیده ای" افزود: راه اندازی این سامانه ها باهدف الکترونیکی نمودن فرآیندهای سازمان و تسهیل و تسریع در ارایه خدمات به مشریان صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: به زودی نرم افزار این سامانه ها یکپارچه سازی و زمینه ایجاد داشبورد مدیریتی را که نیاز مدیریت ارشد جهت رصد وضعیت سازمان است فراهم می شود.
مدیرفناوری و اطلاعات سازمان منطقه آزاد چابهار،گفت: سیستم مکاتبات فراگستر بدلیل کاربرپسند بودن و قابلیت گردش فرمها جایگزین اتوماسیون دیدگاه و سیستم یکپارچه راهکاران در حوزه های اداری مالی و پشتیبانی پیاده سازی شده که درهفته جاری اموزش پرسنل انجام خواهد شد.
رحیم بخش رامین افزود: پیشتر سامانه حقوقی و امور قراردادها و پرتال سرمایه گذاری نیز راه اندازی که در حال بهره برداری می باشند.
گفتنی است راه اندازی این سامانه ها در راستای دولت الکترونیک، تکریم به ارباب رجوع و کاهش زمان در ارایه خدمات در سازمان منطقه آزاد چابهار صورت می پذیرد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل