جدیرترین اخبار :
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
  • ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی در سواحل مکران/ استقبال بی نظیر گردشگران از تفریحات دریایی در بندر چابهار

مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایر جام پرچم به میزبانی منطقه آزاد چابهار برگزار شد

اقتصادی | تاریخ خبر : 1/10/17 | تعداد بازید :680
مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایر (جام پرچم)، گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور 6 تیم به میزبانی منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، مهدی آبروش مدیر امور اجتماعی سازمان با اعلام خبر فوق گفت این دوره مسابقات با همکاری هیات ورزش های همگانی، هیات ورزش های روستایی، شهرداری، شورای شهر چابهار و اداره کل ورزش به مدت دو روز در زمین چمن مصنوعی سیدآباد چابهار برگزار گردید.
آبروش در ادامه گفت: این دوره از مسابقات با حضور 6 تیم از روستاهای استان سیستان و بلوچستان به رقابت پرداختند.
مدیر امور اجتماعی سازمان همچنین افزود: تیم های حاضر در این رقابت از روستاهای شهرهای ایرانشهر، زابل، سراوان، نیکشهر، میرجاوه و چابهار می باشند.
وی گفت با استقبال خوبی این مسابقات با قهرمانی جوانان مرزدار شهرستان میرجاوه به خط پایان رسید.
آبروش گفت: در فینال بزرگترین رویداد مینی فوتبال روستایی و عشایری جام پرچم* در استان، دو تیم قدرتمند میرجاوه و چابهار میزبان رو در رو هم قرار گرفته و در بازی سخت و نفس‌گیر در وقت قانونی به تساوی 2 به 2 رسیده و در ضربات پنالتی، تیم میرجاوه توانستند بر سکوی قهرمانی قرار گیرند و ورزشکاران مستعد روستای عثمان آباد شهرستان چابهار به نایب قهرمانی بسنده کرد.
لازم به ذکر است با این قهرمانی تیم میرجاوه جواز حضور در رقابت های مینی فوتبال روستایی و عشایری جام پرچم کشور را کسب کردند.
گفتنی است مینی فوتبال یا گل کوچیک یکی از رشته های جذاب همگانی در کشور است که در هر خانواده ایرانی از نونهال تا پیشکسوت یک نفر مینی فوتبال بازی می کند.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل