جدیرترین اخبار :
  • سفر معاون وزیر حمل‌ونقل تاجیکستان به چابهار به منظور گسترش مراودات اقتصادی
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی خارجی منطقه آزاد چابهار
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار

پیام مسئول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار به مناسبت گراميداشت روز خبرنگار

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 1/05/18 | تعداد بازید :1172
مسئول اداره سازمان منطقه آزاد در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، خبرنگاران را پرچم‌دار جبهه جهاد تبيين، معنويت ، اخلاق مداري، تعهد و حق طلبي دانست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، متن پیام تبریک نصرالله ابراهیمی به مناسبت 17 مرداد ماه و روز خبرنگار به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند و نگارش خویش را با قول سديد و جز در مسیر حق و عدالت و خدمت به انقلاب اسلامي به کار نمی‏گیرند.

روز خبرنگار و یاد شهدای اصحاب رسانه مقارن با دهم محرم، روز عاشورا و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ياران با وفايش گرامي مي داريم.

بدون شک خبرنگاران، پرچم‌دار جبهه جهاد تبيين، معنويت ، اخلاق مداري، تعهد و حق طلبي هستند  که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ "آگاهی بخشی"، وظيفه شناسي و تكليف گرايي را بر دوش کشیده و با انتشار اخبار  درست ‎ در صف مقدم مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان نظام اسلامي قرار گرفته و وظیفه پاسداری ‏و حراست از حريم اسلام ناب محمدي (ص)  و دفاع از خون پاك شهداي انقلاب اسلامي را بر عهده گرفته اند. شما فعالان عرصه آگاهی رسانی به مردم با برگزیدن سلاح قلم که مزین به صداقت و خدمت خالصانه به مردم شريف ايران اسلامي است ان شاء الله بتوانیدبا قلم و بيان شيوا در انتقال حقیقت و تكليف گرايي راستين و به دور از ناراستي ها براي  دستیابی به جامعه ای پیشرفته و سالم و توام با معنويت گام برداشته و با عنايت پروردگار متعال همواره سلامت و استوار در مسير خدمت گزاري اسلامي محفوظ و مأجور باشيد .

 

نصرالله ابراهیمی

مسئول اداره سازمان

منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل