جدیرترین اخبار :
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
  • ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی در سواحل مکران/ استقبال بی نظیر گردشگران از تفریحات دریایی در بندر چابهار

قریب به یک میلیارد تومان برای آزادی زندانیان در منطقه آزاد چابهار جمع‌آوری شد

اقتصادی | تاریخ خبر : 1/02/07 | تعداد بازید :1248
مدیرعامل ستاد مردمی دیه سیستان و بلوچستان گفت: با حمایت مردم و فعالان اقتصادی قریب به یک میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در منطقه آزاد چابهار جمع‌آوری شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار به نقل از خبرنگار ایرنا، سید عبدالحسین سجادی روز سه شنبه در آیین گلریزان منطقه آزاد چابهار که با حضور نصرالله ابراهیمی مسوول اداره سازمان منطقه آزاد، محمد مشهدی رییس دادگستری چابهار، رییس زندان، فعالان اقتصادی، خیران و جمعی از مدیران برگزار شد اظهار داشت: خدارا شاکریم که در این جلسه با کمک و همکاری خیران و سرمایه‌گذاران چابهار توانستیم قریب به یک میلیارد تومان برای آزاد زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری کنیم که این مبلغ طی چند روز آینده به حساب ستاد دیه سیستان و بلوچستان واریز می‌شود.

وی گفت: با احتساب این مبلغ، از ابتدای امسال تا کنون قریب به سه میلیارد تومان جمع آوری شده است که این کمک‌ها برای استان بسیار قابل توجه بوده و امیدواریم با این مبالغ بتوانیم تمامی زندانی‌های غیر عمد را به آغوش گرم خانواده برسانیم.

به گفته سجادی؛ در حال حاضر ۴۲ زندانی جرائم مالی و غیرعمد در زندان‌های استان داریم و امیدواریم با این کمک‌ها بتوانیم به نتیجه مطلوب که همان آزادی زندانیان است دست یابیم.

۱۵۶ میلیون تومان برای آزادی زندانیان در راسک جمع آوری شد

امروز همزمان آیین گلریزانی هم در شهرستان مرزی راسک برگزار شد.

سلیم کدخدا فرماندار راسک در جنوب سیستان و بلوچستان نیز گفت: ۱۵۶ میلیون تومان برای آزادی زندانیان توسط خیران و نیکوکاران در این شهرستان جمع‌آوری شد و علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های نقدی، کمک‌هایی هم از طرف هیأت مدیره‌ کارخانه‌ سیمان و سرمایه گذاران شاخص محلی طی ماه جاری اهدا شد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل