جدیرترین اخبار :
  • جهش تولید در مناطق آزاد نیازمند رفع موانع حقوقی و اجرایی است
  • یکی از فرصت ها برای تحقق شعار سال، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستند
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • سفر معاون وزیر حمل‌ونقل تاجیکستان به چابهار به منظور گسترش مراودات اقتصادی
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی خارجی منطقه آزاد چابهار
در آیین گرامیداشت روز زن مطرح شد؛

مشاور امور بانوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد: بانوان بلوچ منطقه چابهار را فعال و توانمند دیدم

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 0/11/03 | تعداد بازید :1607
مشاور امور بانوان دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور با بیان اینکه بانوان بلوچ منطقه چابهار را فعال و توانمند دیدم گفت: جدای از حوزه‌های مختلف سیاسی و ورزشی، بانوان زیادی داریم که اعتبار نامشان پای هر معامله و کسب و کاری به‌گونه‌ای بالا بوده که وجودشان مایه افتخار است.

"سیده الهام موسوی" روز یکشنبه در آیین گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: اینکه برخی می‌گویند، زنان در حاشیه هستند را نمی‌توانیم بپذیریم؛ جامعه ما زمانی ساخته می‌شود که بانوان ما وظیفه‌شان این نباشد که فقط تشکیل خانواده بدند و می‌بینیم زنانی در جامعه هستند که سعی می‌کنند در جایگاه‌های مختلف، توانمندی خود را نشان دهند.

موسوی افزود: مسئله مهم این است که ما بانوان باید دیدگاه خودمان را تنظیم کنیم و قبول داریم مشکلاتی وجود دارد اما باید برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی و تلاش کنیم.

 مشاور امور بانوان دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور گفت: هر فردی در شهر و استان خودش مشکلاتی دارد ، با بانوانی دیدار داشتم که نگرانی‌هایی داشتند، اما زنانی را هم دیدیم که در کنار تمامی مشکلاتی که داشتند بسیار قوی بوده به زندگی‌شان ادامه می‌دهند.

وی بیان داشت: در ایران زنان زیادی داریم که از بازرگانان مهم کشور هستند و دنیا به چنین افرادی نیازمند است و اعتبار نامشان حتی پای هر معامله اداری و کسب و کاری به‌گونه‌ای بالا است که انسان به وجود چنین بانوانی افتخار می‌کند.

موسوی با تاکید بر اینکه ما نیامده‌ایم که شعار دهیم گفت: باید باهم تلاش کنیم و مشکلات را پشت سر بگذاریم و من هم با تمامی توان در کنار بانوان بلوچ می‌مانم تا اتفاقات خوبی در بحث توانمندی این عزیزان رقم بخورد.

او تصریح کرد: از بانوان عزیز این دیار می‌خواهم که در هر زمینه‌ای که فکر می‌کنند می‌توانند گره‌ای از مشکلات را باز کنند حتما ایده‌های خود را مطرح کنند تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

 مشاور امور بانوان دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور اضافه کرد: در بازدیدهای روز گذشته از کارگاه‌های فعال در حوزه‌های مختلف، بانوان منطقه چابهار را توانمند و فعال دیدم که امیدوارم بیش از پیش رونق اشتغال را در این خطه ببینیم و زنان توانمند این خطه با ارائه ایده‌های جدید و اشتغال‌زایی در راستای اهدافشان گام‌های قوی‌تری بردارند.

این نشست با حضور ویدئو کنفرانسی "سعید محمد" مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور همراه بود.

"سیده الهام موسوی" مشاور امور بانوان دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور  روز گذشته به منظور بازدید از اماکن گردشگری، طرح‌های توانمندسازی بانوان و شرکت در نشست و هم اندیشی با بانوان و مدیران حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری به منطقه آزاد چابهار سفر کرد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل