جدیرترین اخبار :
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
  • ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی در سواحل مکران/ استقبال بی نظیر گردشگران از تفریحات دریایی در بندر چابهار

انتقاد نماینده به مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد

اقتصادی | تاریخ خبر : 0/10/22 | تعداد بازید :1931
نماینده چابهار در مجلس گفت: از اقدامات خوب دولت، سپاه پاسداران، ارتش، گروه های جهادی و بنیاد مستضعفان در سیل اخیر جنوب استان سیستان و بلوچستان سپاسگزارم.

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز چهارشنبه (22 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، طی تذکری اظهار داشت: از رأی قاطع همکاران به طرح انتقال آب به استان سیستان و بلوچستان و اقدامات خوب دولت، سپاه پاسداران، ارتش، گروه های جهادی و بنیاد مستضعفان در سیل اخیر جنوب استان سیستان و بلوچستان سپاسگزارم، اما بیش از یک هزار میلیارد تومان به ساختارهای نحیف راه در این پهنه خسارت وارد شده است، بنابراین لازم است وزارت راه و سازمان بی برنامه و بودجه! در این زمینه تدبیر کنند.

وی ادامه داد: سواحل مکران مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری است، اما اعتبارات آن در بودجه 1401 فقط 10 درصد افزایش یافته، با این روند تزریق قطره چکانی بودجه، هیچ اتفاقی در این پهنه نخواهد افتاد و فاصله محرومیت این منطقه با سایر نقاط کشور بیشتر خواهد شد، بنابراین از نمایندگان انقلابی کمیسیون تلفیق مصرانه می خواهم اعتبارات این ردیف را حداقل 90 درصد افزایش دهند.

نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: با تکرار بحران ها و سوانح طبیعی در جنوب استان سیستان و بلوچستان ضرورت دارد سازمان مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر جنوب استان در چابهار مستقر شوند.

سعیدی تصرح کرد: ایجاد دانشگاه علوم پزشکی چابهار قول اکید رئیس جمهور بود، آقای رئیسی؛ مردم سربلند سیستان و بلوچستان، شما را صادق الوعده می دانند، امید آنها را ناامید نکنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان داشت: شرایط زندگی و معیشت معلمان خرید خدمات روز به روز سخت تر می شود، چرا خود را جای این معلمان نمی گذارید، همچنین جامعه صیادی سواحل مکران کماکان منتظر صدور مجوز صید برای قایق و لنج صیادی براساس مصوبه سال گذشته هستند، برای صبر این مردم حدی قائل شوید.

سعیدی گفت: مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد یعنی خداحافظی با سرمایه گذاری و تولید؛ تدبیر کنید، ما قصه سکندر و دارا نخوانده ایم، از ما به جز حکایت مهر و وفا نپرس.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل