جدیرترین اخبار :
  • بازدید بیش از ۲ هزار تاجر خارجی از نمایشگاه اکسپوی ایران
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024

معاون اقتصادی رییس جمهور از ۲ واحد تولیدی چابهار دیدن کرد

اقتصادی | تاریخ خبر : 0/09/25 | تعداد بازید :1087
معاون اقتصادی رییس جمهور با همراهی دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور از ۲ واحد تولیدی پلاستیک و فرآوری برنج در منطقه آزاد چابهار دیدن کرد.

 محمد هدایی معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار روز پنجشنبه در حاشیه این بازدیدها به خبرنگار ایرنا گفت: محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور و سعید محمد دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور با حضور در کارخانه‌های تولید پلاستیک و همچنین فرآوری و بسته‌بندی برنج از نزدیک با فعالیت این واحدها آشنا شدند.

به گزارش ایرنا، وی تصریح کرد: مسلما این واحدها در افزایش و توسعه اشتغال و صادرات و همچنین خروج ارز از کشور تاثیر قابل توجهی خواهند داشت.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: کارخانه سپیدپلاست که مواد پتروشیمی را به انواع پلاستیک تبدیل و به کشورهای همسایه ازجمله پاکستان صادر می‌کند. این کارخانه برای بیش از ۱۰۰ نفر به طور مستقیم ایجاد شغل کرده است.

هدایی گفت: در کارخانه فرآوری و بسته‌بندی برنج نیز بیش از ۲۰ نفر به طور مستقیم مشغول فعالیت هستند.

"محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور" و "سعید محمد مشاور ریس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد" امروز پنجشنبه با استقبال حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان، عبدالرحیم کُردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، معاونان استاندار، فرمانداران و جمعی از مدیران، نخبگان و معتمدان وارد شهرستان چابهار شدند.

معاون اقتصادی رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد همچنین در نشست کارگروه اقتصادی منطقه آزاد چابهار شرکت خواهند کرد.

چابهار که عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران را هم یدک می‌کشد و به آب‌های آزاد بین‌المللی متصل است طی چند سال اخیر به دیاری ارزشمند برای ایران و سایر کشورهای منطقه تبدیل شده است چراکه با موقعیت جغرافیایی خود می‌تواند برخی کشورهای همسایه و محصور در خشکی را از طریق دریا به دیگر نقاط دنیا ارتباط دهد. «این ارتباط، از طریق شبکه لجستیکی به صورت زمینی و ترانزیت و خطوط ریلی، دریایی، هوایی و دریایی برقرار می‌شود»

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل