جدیرترین اخبار :
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
  • ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی در سواحل مکران/ استقبال بی نظیر گردشگران از تفریحات دریایی در بندر چابهار
مدیر امور گردشگری منطقه آزاد چابهار؛

۲۰ غرفه صنایع دستی در نمایشگاه پاییزه منطقه آزاد چابهار راه‌ اندازی شد

اقتصادی | تاریخ خبر : 0/08/01 | تعداد بازید :1502
مدیر امور گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: با هدف حمایت از صنعتگران حوزه صنایع دستی و مشاغل خانگی ۲۰ غرفه عرضه صنایع دستی در نمایشگاهِ آزاد پاییزه منطقه آزاد چابهار راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط ‌عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار به نقل ازایرنا عدنان حسینی اظهار داشت: حضور صنعتگران صنایع دستی در نمایشگاه پاییزه منطقه آزاد چابهار با رعایت پروتکل های بهداشتی با هدف عرضه و نمایش هنرهای سنتی، گسترش و اشاعه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اسلامی و تعامل بین هنرمندان در راستای ارتقای سطح کیفی تولیدات و ایجاد رقابت‌ پذیری مناسب بین هنرمندان و حمایت از صنایع دستی منطقه و مشاغل خانگی در راستای بهبود وضعیت شغلی آنها است.

وی با بیان اینکه غرفه‌های بخش خصوصی همچون سوغات و مواد مصرفی هم در کنار صنایع دستی راه ‌اندازی شده است گفت: این نمایشگاه از دیشب ۲۹ مهرماه  راه ‌اندازی شده و تا هفتم آبان‌ ماه جاری دایر خواهد بود.

مدیر امور گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به اینکه قیمت‌های مناسبی برای عرضه محصولات صنایع دستی ارائه شده است تصریح کرد: در این نمایشگاه محصولات متنوعی همچون سفال‌گری، سوزن‌دوزی، حصیربافی، سکه‌دوزی، زیورآلات سنتی، قلاب‌بافی، صنایع دستی دریایی و البسه محلی و دیگر محصولات جانبی به عموم مردم عرضه می‌شود.

حسینی با بیان اینکه حضور بیش از ۶۰ غرفه در این نمایشگاه پیش‌بینی می‌شود گفت: نمایشگاه پاییزه توسط بخش خصوصی و منطقه آزاد چابهار با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) راه‌اندازی شده است.
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید محصولات مختلف، هر روز از ساعت ۶ عصر تا ۱۱ شب به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار واقع در پیکره صنعتی مراجعه کنند.
۲ هزار ۸۴۰ نفر در ۲۸ کارگاه تولیدی و فروشگاه صنایع دستی این خطه از سواحل مکُران فعالیت می‌کنند.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل