جدیرترین اخبار :
  • بازدید بیش از ۲ هزار تاجر خارجی از نمایشگاه اکسپوی ایران
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
مدیر دبیرستان دانا و توانا چابهار؛

فعالیت آموزشی دبیرستان دانا و توانای چابهار آغاز شد

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 0/05/09 | تعداد بازید :2122
مدیر دبیرستان دانا و توانا وابسته به دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: فعالیت آموزشی این دبیرستان با توجه به شرایط کرونایی موجود در جنوب سیستان و بلوچستان حدود ۲ ماه جلوتر از مهرماه به صورت برخط (آنلاین) آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار به نقل از روابط عمومی دانشگاه بین المللی چابهار، داود بهادری در خصوص شروع برنامه‌های آموزشی دبیرستان دانا و توانا افزود: کلاس‌های دانش‌آموزان پایه دوازدهم از روز یکشنبه سه مردادماه از طریق سامانه آموزش‌های مجازی دانشگاه آغاز شده است.

وی ادامه داد: با توجه شرایط کرونایی در راستای حفظ سلامت دانش‌آموزان و خانواده‌ها، برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین (برخط) پیش‌بینی شده است.

مدیر دبیرستان دانا و توانای منطقه آزاد چابهار در خصوص شروع برنامه‌های آموزشی این دبیرستان ۲ ماه مانده به مهرماه را آموزش تکمیلی و جمع‌بندی تمامی دروس پایه دهم، یازدهم و دوازدهم برای آمادگی هر چه بهتر دانش‌آموزان برای حضور در کنکور ۱۴۰۱ اعلام کرد.

او همچنین گفت: تمامی برنامه‌های آموزشی و پرورشی این دبیرستان برای همه پایه‌ها، قبلا برنامه‌ریزی شده است.

بهادری درباره شروع کلاس‌های دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم نیز افزود: کلاس‌های دانش‌آموزان پایه دهم با هدف جمع بندی دروس مهم متوسطه دوره، از ۶ شهریور ماه و کلاس‌های جمع بندی دروس دهم برای دانش آموزان پایه یازدهم از یکم شهریورماه آغاز خواهد شد.

وی همچنین فرصت باقی مانده برای ثبت نام دانش‌آموزان دهم و یازدهم متقاضی ورود به دبیرستان را ۲۶ مردادماه جاری اعلام کرد. دانش آموزان می‌توانند از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی http://highschool.iuc.ac.ir/ برای انجام مراحل مصاحبه و تست‌های علمی و هوش، پیش‌ثبت نام کنند.

مدیر دبیرستان دانا و توانا همچنین افزود: آزمون مرحله نخستِ میان‌پایه دبیرستان دانا و توانا دانشگاه بین‌المللی چابهار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

بهادری درباره زمان برگزاری آزمون‌های میان‌پایه بعدی نیز گفت: آزمون میان‌پایه دانش‌آموزان یازدهم یکشنبه ۳۱ مردادماه و آزمون مرحله دوم میان‌پایه دانش‌آموزان دوازدهم ۲۶ شهریور ماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی در خصوص آزمون های میان پایه دانش آموزان دوازدهم افزود: برای دانش‌آموزان دوازدهم ۲ آزمون میان پایه (مرحله اول و مرحله دوم) و برای دانش آموزان یازدهم یک آزمون پیش‌بینی شده است. دانش‌آموزان در صورت برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ثابت ۰۵۴۳۵۳۱۴۴۰۲ و یا تلفن همراه ۰۹۹۰۷۱۰۹۵۱۹ تماس حاصل کنند.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل