جدیرترین اخبار :
  • بازدید بیش از ۲ هزار تاجر خارجی از نمایشگاه اکسپوی ایران
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
باهدف بازدید از پروژه‌های زیرساختی و حضور در نشست هم انديشي مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد کشور؛

قشم میزبان مشاور رییس جمهور و مدیران عامل مناطق آزاد کشور شد

اقتصادی | تاریخ خبر : 0/02/29 | تعداد بازید :1210
حمیدرضا مومنی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و مدیران عامل مناطق آزاد کشور باهدف بازدید از پروژه‌های زیرساختی، نفت و انرژی و حضور در نشست هم انديشي مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد کشور، با استقبال رييس هيات مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هيات همراه، وارد جزيره شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، علی درویش پور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان به همراه جمعی از معاونان و مدیران، با حضور در فرودگاه بین المللی قشم از مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و مدیران عامل سایر مناطق آزاد کشور استقبال کرد.

این سازمان امروز، چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه میزبان نشست شورای مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد کشور است که به‌منظور تصمیم‌گیری و ارزیابی در خصوص موضوعات تأمین مالی و راهبردهای بخش پولی در مناطق آزاد با مشارکت بخش خصوصی برگزار می‌شود.

بازدید از پروژه‌های نفتی، شیلاتی و صنعتی و دیدار با فعالان اقتصادی منطقه آزاد قشم به‌منظور تأکید بر پشتیبانی از سرمایه‌گذاران و تلاش برای مانع‌زدایی از روند تولید، بخشی از برنامه‌های طراحی‌شده برای آشنایی بیشتر مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد با ظرفیت‌های جزیره قشم است.

بازدید از مراحل برداشت ماهی‌های پرورشی در دریا، اسکله نفتی حرا و دو شرکت فعال در حوزه تولید انرژی و یک شرکت کشتی‌سازی گوشه‌ای از این برنامه‌هاست.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل