جدیرترین اخبار :
  • بازدید بیش از ۲ هزار تاجر خارجی از نمایشگاه اکسپوی ایران
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024

برنامه‌های روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی چابهار اعلام شد

اقتصادی | تاریخ خبر : 0/02/27 | تعداد بازید :1758
مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به شعار امسالِ روز جهانی موزه‌ها «آینده موزه ها؛ بازتوانی و بازاندیشی» از برگزاری هفت ویژه برنامه تخصصی ویژه هفته موزه و میراث فرهنگی در این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار به نقل از ایرنا، عدنان حسینی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: وبینار تخصصی و کارگاه‌های آموزشی شماره یک به صورت مجازی در تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: وبینارهای تخصصی و کارگاه‌های آموزشی شماره ۲ و سه نیز همزمان در ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ دقیقه شامگاه یکم خردادماه برگزار خواهد شد.

به گفته مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار، ویژه برنامه تولید محتوا و معرفی «مجازی» آثار تاریخی و میراث فرهنگی، طبیعی و گردشگری چابهار ساعت ۹ صبح تا یازده یکم خردادماه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه پاکسازی محوطه آثار تاریخی و باستانی چابهار را در تاریخ چهارم خردادماه برگزار می‌کنیم بیان داشت: ساعت اجرای این برنامه هم هشت صبح تا یازده تعیین شده است.

حسینی پنجم خردادماه را برای برپایی برنامه تجلیل ازخادمان و حافظان میراث فرهنگی اعلام کرد و از برگزاری این برنامه در ساعت ۹ تا یازده صبح خبر داد.

به گفته وی، ویژه برنامه برگزاری جشنواره عکاسی از جاذبه‌های گردشگری، آثار تاریخی و مردم شناسی هم ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر پنجم خردادماه جاری در منطقه آزاد چابهار برگزار خواهد شد.

بدیهی است جزئیات هرکدام از این برنامه‌ها و نحوه ثبت‌نام داوطلبان و علاقه‌مندان در خبرهای بعدی به صورت جداگانه به اطلاع مردم خواهد رسید.

روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی ۲۸ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل