جدیرترین اخبار :
  • جهش تولید در مناطق آزاد نیازمند رفع موانع حقوقی و اجرایی است
  • یکی از فرصت ها برای تحقق شعار سال، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستند
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • سفر معاون وزیر حمل‌ونقل تاجیکستان به چابهار به منظور گسترش مراودات اقتصادی
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی خارجی منطقه آزاد چابهار

۳۵۲ میلیارد تومان برای آماده سازی زیرساخت‌های مرز ریمدان هزینه می‌شود

اقتصادی | تاریخ خبر : 0/02/17 | تعداد بازید :1114
مدیر اجرایی پروژه طرح مرزی ریمدان دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۳۵۲ میلیارد تومان برای آماده سازی زیرساخت‌های مرز ریمدان توسط منطقه آزاد چابهار در حال هزینه است که می‌تواند نقش مهمی در تجارت و ترانزیت کالا داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار عدنان رستمی روز جمعه در حاشیه بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد از بازارچه مرزی ریمدان به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: برای این مجموعه هفت هزار و۵۰۰ مترمربع ساختمان تجاری و اداری و خدماتی ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: روزانه ۷۰۰ مترمکعب مصالح برای انجام فعالیت‌های عمرانی و آماده سازی زیرساخت‌ها به بازارچه مرزی ریمدان ارسال می‌شود.

مدیر اجرایی پروژه طرح مرزی ریمدان دشتیاری گفت: ۲ سوله با هشت هزار مترمربع و جاده این مرز که زیرسازی آن انجام شده بطول ۳۳ کیلومتر در حال ساخت است.

رستمی کمبود سوخت ماشین آلات را از مشکلات مهم عنوان و خاطرنشان کرد: در صورت حل این مورد می‌توان به کار سرعت زیادی بخشید.

دبیرشورایعالی مناطق آزاد از روند اجرایی آماده سازی زیرساخت‌های مرز ریمدان دشتیاری بازدید و بر تسریع در انجام فعالیت‌ها و پروژه‌ها تاکید کرد.

حمیدرضا مومنی علاوه بر بازدید از برخی روستاها مرزی و طرح آبرسانی ۱۴ روستایی ریمدان از مجتمع پیتروشیمی مکران نیز دیدن کرد.

دبیر شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که در نیمه ابتدایی فروردین‌ امسال به منطقه آزاد چابهار سفر کرده بود روز گذشته (پنجشنبه) نیز برای بازدید از طرح‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و گردشگری در قالب سفری ۲ روزه به منطقه آزاد چابهار سفر کرده تا روند پیشرفت پروژه‌ها را از نزدیک مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل