جدیرترین اخبار :
  • سفر معاون وزیر حمل‌ونقل تاجیکستان به چابهار به منظور گسترش مراودات اقتصادی
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی خارجی منطقه آزاد چابهار
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار

تعیین عضو جدید هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 99/05/28 | تعداد بازید :2901
مرتضی بانک مشاور رییس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در حکمی عضو جدید هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، بر این اساس وزیران عضو شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با رعایت تصویب نامه شماره 57879/ت57942ک مورخ 1399/05/26 تصویب کردند: «محسن علی گلشنی» به مدت سه سال به عنوان عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار منصوب شد. 

 

در حکم مرتضی بانک آمده است:

با عنایت به پیشنهاد دبیرخانه و تصویب شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، موضوع تصویب نامه شماره 57879/ت57942ک مورخ 1399/05/26 کمیسیون موضوع اصل ۱۳۸ قانون اساسی، به موجب این ابلاغ به مدت سه سال به عنوان «عضوهیأت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار» منصوب می‌شوید.

با عنایت به شرایط کنونی و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام در راستای جهش تولید، از جنابعالی انتظار می‌رود ضمن بهره‌مندی از ظرفیت‌های استراتژیک آن منطقه به منظور تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و گسترش و تسهیل تولید، صادرات و سرمایه‌گذاری و همچنین انتقال فناوری‌های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب در راستای حمایت از تولید داخلی و حضور فعال در بازارهای منطقه‌ای و جهانی، ضمن اتکال به ایزد متعال و تعامل و همکاری با سایر اعضای هیات مدیره زمینه تحقق اهداف موردنظر را در منطقه فراهم آورید.

شایان ذکراست گلشنی قبل از این سمت‌های مدیریت شیلات سیستان، مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان، مدیر کل دفتر بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران و مشاور رییس سازمان شیلات کشور در توسعه سواحل مکران و معاون اجرایی طرح پرورش آبزیان دریایی در قفس را به عهده داشته است.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل