جدیرترین اخبار :
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
  • ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی در سواحل مکران/ استقبال بی نظیر گردشگران از تفریحات دریایی در بندر چابهار

پیام مدیرعامل منطقه آزاد چابهار به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 99/02/02 | تعداد بازید :2921
به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار پیامی به شرح زیر صادر کرد.

بسمه‌تعالی

"سپاه سنگر مستحکم انقلاب است"
رهبر معظم انقلاب


بی‌تردید امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح به‌عنوان نماد مقاومت و جهاد مخلصانه مظهر راستین مبارزه با تروریسم و جریانات انحرافی باصلابت و اقتدار مثال‌زدنی به پشتوانه‌ای بزرگ برای نظام و تکیه‌گاه بزرگ برای مردم تبدیل‌شده است.

حضور مخلصانه سپاه پاسداران و بسیج در حوادث غیرمترقبه‌ای همچون سیل و زلزله و ساماندهی گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت از چهره مناطق محروم نمونه‌هایی از کارنامه درخشان سپاه در این روزهاست و اخیراً نیز در بحران کرونا در عرصه سلامت با تمامی ظرفیت‌های خود پرتوان‌تر از قبل به میدان آمده و در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم فهیم و انقلابی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد معمار کبیر انقلاب اسلامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه‌ساز سپاه پاسداران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امید است در سایه اتکا به قدرت لایزال الهی و رهبری عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای عزیز این نیرویی مکتبی و مردمی بیش‌ازپیش در راستای تحقق رسالت‌های خویش موفق باشد.

عبدالرحیم کردی
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد چابهار

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل