جدیرترین اخبار :
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
  • ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی در سواحل مکران/ استقبال بی نظیر گردشگران از تفریحات دریایی در بندر چابهار
  • مشارکت مردم در سرمایه‌گذاری مناطق را افزایش می‌دهیم

واحد تولیدی توربافی در چابهار برای 40 نفر اشتغال ایجاد کرد

اقتصادی | تاریخ خبر : 97/11/12 | تعداد بازید :2130
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار گفت: افتتاح واحد تولیدی توربافی (ماهوربافی بلوچی) در این شهرستان برای 40 نفر اشتغال ایجاد کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار غلامرضا پناه روز جمعه در حاشیه افتتاح بزرگترین مرکز توربافی کشور در چابهار به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واحد تولیدی ماهوربافی بلوچی(توربافی) با هدف توسعه صنایع شیلاتی، کمک به جامعه صیادی و همچنین صادرات محصولات صید و صیادی شامل تور، طناب و بویه راه اندازی شده است.
وی افزود: مجموعه توربافی «ماهوربافان» با سرمایه گذاری 82 میلیارد ریالی بخش خصوصی در پیکره هفتم منطقه آزاد چابهار راه اندازی شد.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار گفت:میزان اشتغال مستقیم این پروژه در فاز نخست 40 نفر است که با اجرای فاز دوم پروژه، اشتغال ایحاد شده در مجموعه به 130 نفر افزایش می یابد.
وی ادامه داد: ماهوربافان با تولید سالانه 700 تن انواع تور در فاز نخست خود بزرگترین تولید کننده تور در کشور است و علاوه بر تامین تمام تورهای مورد نیاز داخلی ظرفیت صادرات به کشورهای منطقه را نیز دارد
پناه اظهار داشت: در فازهای بعدی زنجیره صید، صیادی و شیلات شامل بسته‌ بندی آبزیان در سه هزار مترمربع سوله با سرمایه ‌گذاری پنج میلیارد تومانی تکمیل می‌ شود.
به گزارش ایرنا بزرگترین مجموعه توربافی «ماهوربافان» کشور امروز/جمعه/با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، استاندار و جمعی از مسئولان محلی در پیکره صنعتی منطقه آزاد چابهار افتتاح شد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل