جدیدترین اخبار :
  • مراسم کلنگ زنی احداث مدرسه 4 کلاسه روستای وشنام مرید برگزار شد
  • مانور پاکسازی ارتفاعات مشرف به ساحل لیپار برگزار شد
  • دوغارون-چابهار؛ مسیر باز شدن قفل اقتصاد شرق ایران
  • احیای «خانه نوآوری و صنایع خلاق دروازه اقیانوس چابهار»
  • سومین همایش ملی «رقابت‌پذیری و آینده تحولات شهری با رویکرد اقتصاد دریامحور»

برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024

اقتصادی | تاریخ خبر : 3/01/25 | تعداد بازید :1601
مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی یکی از مسیرهای گسترش صادرات کشور است. اما به رغم ایجاد مناطق متعدد برای صادرات شاهد هستیم که از ظرفیت این مناطق در بحث صادرات کالا و خدمات از کشور آنطور که باید استفاده نمی شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی دلیل این مساله را اطلاع رسانی ضعیف و عدم آشنایی تولیدکنندگان ایرانی با روندهای صادراتی می داند.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل