جدیرترین اخبار :
  • جهش تولید در مناطق آزاد نیازمند رفع موانع حقوقی و اجرایی است
  • یکی از فرصت ها برای تحقق شعار سال، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستند
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • سفر معاون وزیر حمل‌ونقل تاجیکستان به چابهار به منظور گسترش مراودات اقتصادی
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی خارجی منطقه آزاد چابهار
مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار:

تخفیف ۵ تا ۵۰ درصدی در مراکز اقامتی، پذیرایی و تفریحی به مناسبت هفته گردشگری

اقتصادی | تاریخ خبر : 98/07/05 | تعداد بازید :2310
مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار با اعلام اینکه هفته گردشگری امسال با شعار گردشگری و مشاغل، آینده‌ای بهتر برای همه از ۵ مهرماه مصادف با ۲۷ سپتامبر روز جهانی جهانگردی آغاز شده است گفت: به همین مناسبت برخی از مراکز اقامتی، پذیرایی و تفریحی در سطح منطقه آزاد چابهار ۵ تا ۵۰ درصد تخفیف در خدمات خود از ۵ الی ۱۲ مهرماه ۹۸ ارائه می دهند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار «عدنان حسینی» افزود: این تخفیفات در هتل های لیپار و فردوس ۵۰ درصد تخفیف در اسکان به تورها و میهمانان آزاد، رستوران هتل صدف ۲۰ درصد تخفیف در پذیرایی، مجموعه پذیرایی کلاسیک ۲۰ درصد تخفیف در خدمات کافی شاپ و ۱۰ درصد تخفیف در رستوران و فست‌فود در نظر گرفته شده است.

 

حسینی اضافه کرد: همچنین مجموعه پذیرایی پلاژ ساحلی تیس ۱۰ درصد تخفیف در اسکان، کافه کتاب آزادی ۲۰ درصد تخفیف، کافی شاپ ایران زمین ۵ درصد و پیتزا سیب ۱۰ درصد تخفیف در کلیه خدمات درنظر گرفته اند.

 

وی اظهار داشت: به مناسبت ۵ مهر (۲۷ سپتامبر) روز جهانی جهانگردی و آغاز هفته گردشگری، کلبه غواصی پارک ساحلی لیپار با مشارکت سازمان منطقه آزاد چابهار اقدام به برپایی گشت تفریحی رایگان برای مسافران، گردشگران و شهروندان چابهاری نمود که تعداد ۷۰ نفر از این خدمات تفریحی بهره‌مند شدند.

 

شایان‌ذکراست به همین مناسبت کلبه غواصی چابهار از ۵ الی۱۲ مهرماه کلیه خدمات خود را با ۲۰ درصد تخفیف به گردشگران ارائه می دهد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل