جدیرترین اخبار :
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
  • ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی در سواحل مکران/ استقبال بی نظیر گردشگران از تفریحات دریایی در بندر چابهار
  • مشارکت مردم در سرمایه‌گذاری مناطق را افزایش می‌دهیم
پارک سنگی لیپار منطقه آزاد چابهار؛

تماشای مناظر خارق العاده در حین طلوع و غروب آفتاب

گردشگری | تاریخ خبر : 0/12/22 | تعداد بازید :1411
پارک سنگی لیپار منطقه آزاد چابهار (Lipar Stone Park) یا پارک ساحلی لیپار بی شک و بدون رقیب بهترین ساحل چابهار می باشد که مناظر خارق العاده ای در حین طلوع و غروب آفتاب در اختیار شما قرار می دهد.
چابهار بندری که به دلیل آب و هوای بهاری‌اش به این نام خوانده می‌شود یکی از شگفت انگیزترین بنادر ایران است. این شهر که در جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان واقع شده لقب تنها بندر اقیانوسی ایران را نیز دارد. تنها بندر ایران که به آب‌های آزاد راه دارد و ما را به اقیانوس هند متصل می‌کند. شهر چابهار در جوار سواحل دریای عمان قرار گرفته و این سواحل چابهار، این منطقه را به مقصدی هیجان انگیز در منطقه جنوب ایران تبدیل کرده است.
 
پارک سنگی لیپار منطقه آزاد چابهار (Lipar Stone Park) یا پارک ساحلی لیپار بی شک و بدون رقیب بهترین ساحل چابهار می باشد که مناظر خارق العاده ای در حین طلوع و غروب آفتاب در اختیار شما قرار می دهد. این پارک فضایی جذاب در ساحل دریای مکران است که منظره ای زیبا را پیش روی تان می گذارد. می توانید در هر ساعت از شبانه روز به این پارک بروید، از زیبایی های ساحل لذت ببرید و از اسکله پارک ساحلی به تماشای  قایق ها و لنج ها بنشینید.
 
این پارک برای پیاده روی نیز مکان خوبی است و با داشتن کافه و رستوران مقصد خوبی برای خلق ساعات خوشمزه نیز به حساب می آید. می توانید در آلاچیق های این پارک پیک نیک تان را برپا کنید و ساعات خوشی داشته باشید. در گشت و گذارتان در چابهار تماشای طلوع و غروب خورشید را در پارک ساحلی لیپار از دست ندهید. اگر علاقه مند به غواصی هم هستید سری به کلبه غواصی چابهار بزنید که در انتهای همین پارک ساحلی قرار دارد.
 
امکانات تفریحی و رفاهی
 
در سالهای اخیر این ساحل امکانات رفاهی خوبی به خود اضافه کرده است از جمله؛
 
آلاچیق برای برپایی پیک نیک
مسیر پیاده روی ساحلی زیبا
پارک سنگی لیپار چابهار
پارک سنگی لیپار چابهار
قایق سواری در پلاژ لیپار
تعداد زیادی کافه رستوران محلی و بین المللی
پارکینگ و سرویس بهداشتی
 
این پارک ساحلی طبق نظرات گردشگران امتیاز بالایی گرفته است. ساحل صخره ای زیبا، تمیزی ساحل، کافه و رستوران های شیک و به روز و آرامش این پارک ساحلی، همه و همه مواردی هستند که باعث محبوبیت بسیار بالای پارک سنگی لیپار شده اند.
 
در سفر به چابهار حتما یک عصر را به وقت گذراندن در این پارک ساحلی و کافه و رستوران های آن اختصاص دهید و از قدم زدن در ساحل دریای عمان و نوشیدن چای یا قهوه و یا خوردن غذاهای محلی و بین المللی در کنار خانواده و دوستان لذت ببرید.
 
چطور به پارک سنگی لیپار برویم؟
 
این پارک ساحلی زیبا در ساحل شهر چابهار و در نزدیکی هتل لیپار واقع شده است. اگر از کنار هتل لیپار مستقیم تا انتهای خیابان برویم به این پارک سنگی زیبا می رسیم. این پارک در کنار دریای عمان قرار دارد و زیبایی شهر را دو چندان کرده است.
 
آدرس: استان سیستان و بلوچستان، منطقه آزاد چابهار
 
ساعت بازدید: همه روزه 24 ساعته
 
هزینه بازدید: رایگان
 

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل