جدیرترین اخبار :
  • بازدید بیش از ۲ هزار تاجر خارجی از نمایشگاه اکسپوی ایران
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار؛

حمایت از استعدادهای ورزشی چابهار، دغدغه مدیران ادارات و بنگاه‌های اقتصادی در منطقه است

ورزشی | تاریخ خبر : 0/12/07 | تعداد بازید :1303
مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: تمامی ادارات و بنگاه‌های اقتصادی مستقر در محدوده منطقه آزاد چابهار در قبال پیشرفت ورزشکاران این دیار مسئولیت اجتماعی دارند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از ایرنا -نصرالله ابراهیمی در دیدار با مدیران، مربیان و بازیکنان تیم فوتبال ساحلی چابهار گفت: ما نیز به نوبه خود از حامیان ورزشکاران این منطقه قدردانی می‌کنیم و یقینا صعود تیم‌های ورزشی چابهار به رده‌های بالاتر می‌تواند در شناساندن ظرفیت‌های بالقوه این منطقه و حتی معرفی بنگاه‌های اقتصای که حامی هستند موثر باشد.

او گفت: تیم فوتبال ساحلی چابهار با تلاش و پشتکار توانسته خود را به مسابقات لیگ برتر کشور برساند و اکنون که با مشکلات مالی در بحث اعزام به مسابقات مواجه است، منطقه آزاد چابهار همچون گذشته حمایت‌های خود را از ورزشکاران این منطقه دریغ نخواهد کرد و البته می‌طلبد در این رابطه همه دستگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و صنایع پای کار بیایند.

ابراهیمی گفت: اینکه بازیکنان فوتبال ساحلی چابهار در تیم ملی بازی می‌کنند مایه خرسندی است چراکه می‌دانیم این جوانان با استعداد و پرتلاش توانستند از نقطه صفر به اوج برسند و همه ارگان‌ها در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود باید به موضوع تقویت حوزه ورزش چابهار توجه جدی داشته باشند.

او گفت: همه ما مسوول هستیم تا زمینه هدایت جوانان مستعد به سمت ورزش‌های حرفه‌ای را فراهم کنیم.

طاهره شهرکی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار در ادامه این نشست گفت : سند راهبردی توسعه اقتصادی ورزش منطقه را در دست تدوین داریم که با تکمیل آن تا پایان سال ۱۴۰۱ بسیاری از مشکلات حوزه ورزش، حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد چابهار همواره حمایت از آکادمی‌های نوپا، ارائه خدمات رایگان در سالن‌های ورزشی و همچنین حمایت از ورزشکاران بومی عضو تیم‌های ملی را در دستور کار داشته و دارد درحالی‌که همه می‌دانند وظیفه ذاتی این سازمان، تمرکز بر فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی است اما در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی تاکنون ۱۷ زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف چابهار و حتی روستاهای پیرامونی اجرا کرده و سه زمین چمن دیگر هم در سایر محله‌ها در حال نصب است.

تیم فوتبال ساحلی چابهار سه ماه دیگر به مسابقات لیگ برتر کشور اعزام می‌شود.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل