جدیرترین اخبار :
  • بازدید بیش از ۲ هزار تاجر خارجی از نمایشگاه اکسپوی ایران
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار:

ظرفیت‌های منطقه آزاد چابهار تا پایان وضعیت جوی در حالت آماده‌باش است

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 0/10/09 | تعداد بازید :1718
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران این منطقه تا پایان وضعیت جوی در حالت آماده‌باش است گفت: همزمان با بارندگی ۱۰۶ میلیمتری بامداد امروز، بازگشایی مسیرهای دچار آبگرفتگی با همکاری بخش خصوصی و ظرفیت‌های منطقه آزاد در دستور کار قرار گرفت.

 اقبال صادقی روز پنجشنبه  با تشریح اقدامات انجام شده در پی بارندگی ۱۰۶ میلیمتری طی ۱۲ ساعت گذشته در سطح منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: در پی اعلام هشدار هواشناسی و ستاد مدیریت بحران شهرستان چابهار تمامی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی تیم آتش‌نشانی سازمان با همکاری و هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان چابهار بلافاصله ورود پیدا کرده و در مناطقی همچون روستای تیس، بیمارستان امام علی (ع) و چندین ناحیه دیگر در سطح شهر و منطقه آزاد نسبت به تخلیه آبگرفتگی اقدامات لازم انجام شد.

وی افزود: در روستای تیس با توجه به این که پروژه آبرسانی در حال انجام بوده، از امکانات پیمانکار طرح برای امداد رسانی به مردم استفاده شده است. امدادرسانی به این روستا همچنان ادامه دارد.

صادقی اضافه کرد: همچنین اطلاع رسانی به مدیران طرح‌های عمرانی سطح منطقه آزاد انجام و در این خصوص تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار یادآور شد: ستاد بحران منطقه آزاد چابهار برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی تا پایان وضعیت جوی، آماده‌باش است و کارشناسان درحال برآورد میزان خسارت‌های ناشی از بارندگی هستند که متعاقبا اعلام خواهد شد.

علیرضا شهرکی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان نیز صبح امروز با اشاره به آخرین تمهیدات با توجه به شرایط جوی اعلام کرد: همه شهرستان‌ها و فرمانداران ستاد شهرستانی بحران تشکیل دادند و اخطارها و آماده‌باش‌های لازم داده شده و تمامی ماشین‌آلات امدادی و راه‌سازی نیز در مناطق پرخطر مستقر شده‌اند./ایرنا

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل