جدیرترین اخبار :
  • بازدید بیش از ۲ هزار تاجر خارجی از نمایشگاه اکسپوی ایران
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024

راه‌اندازی سامانه آموزش الکترونیک دانشگاه بین‌المللی چابهار

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 99/01/16 | تعداد بازید :2732
سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت سلامت اساتید، دانشجویان و کارشناسان و به منظور جلوگیری از اختلال درنظام آموزشی و پیشرفت شاخص‌های علمی و پژوهشی دانشجویان و اساتید دانشگاه، سامانه آموزش الکترونیک در این مرکز راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار ناصر آبروش روزشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دانشگاه بین‌المللی چابهار بعنوان دانشگاه نسل چهارم همچنان پیشتاز در فناوری‌های نوین است لذا به همین منظور این سامانه می‌تواند از وقفه‌ به وجود آمده در تحصیل دانشجویان جلوگیری کند.

وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده ظرفیت سامانه آموزش الکترونیک در مقاطع مختلف تحصیلی، به صورت غیرحضوری برای ۲۰۲ کلاس و هزار و ۸۰۰ کاربر در هفته است.

سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار گفت: این سامانه قابلیت دفاع کلیه پایان نامه ها و همچنین آموزش های آنلاین و ارتباطات بین المللی را دارد.

وی با اشاره به اینکه لینک سامانه آموزش الکترونیک دانشگاه به نشانی ، www.iuc.ac.ir است، خاطرنشان کرد: دانشگاه بین المللی چابهار دارای ۱۳ رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته و ۹ رشته در مقطع کارشناسی ارشد است.

سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار از دیگر ظرفیت های پایگاه دانشگاه کتابخانه آنلاین، سایت های پژوهشی، نشریات و برطرف کردن سایر نیازمندیهای دانشجویان ذکر داد.

آبروش ادامه داد: دانشجویانی که دسترسی به رایانه ندارند، می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه و با رعایت فاصله آموزش آنلاین خود را فراگیرند.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل