جدیرترین اخبار :
  • بازدید بیش از ۲ هزار تاجر خارجی از نمایشگاه اکسپوی ایران
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
در مراسم امضای تفاهم‌نامه دوجانبه مطرح شد

ایجاد شعبه پردیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در منطقه آزاد چابهار

اقتصادی | تاریخ خبر : 98/09/11 | تعداد بازید :2856
به‌منظور توسعه همکاری دوجانبه، تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه علوم پزشکی ایران و منطقه آزاد چابهار منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار به نقل از ایسنا: جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک با حضور عبدالرحیم کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه، مورخ 9 آذرماه در سالن شورا دانشگاه برگزار شد.

این تفاهم‌نامه در راستای همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های آموزش، پژوهش، بهداشت، بین‌الملل، توسعه نانو فناوری پزشکی و درمان با حضور مسئولین دانشگاه ایران و منطقه آزاد چابهار در سالن شورای دانشگاه علوم پزشکی ایران به امضای طرفین رسید.

عبدالرحیم کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با اشاره به بحث آموزش بیان کرد: امیدوارم این تفاهم‌نامه، آورده‌های خوبی برای طرفین به همراه داشته باشد و استفاده از ظرفیت‌های منطقه برای پذیرش دانشجو بین‌المللی در حوزه سلامت در کنار استقرار شتاب‌دهنده‌ها در چابهار باهدف حضور در کشورهایی همچون عمان با استفاده از ظرفیت طرفین اجرایی شود.

در ادامه رئیس دانشگاه ایران این تعامل را فرصت مناسبی برای انجام طرح‌های مشترک برشمرد. دکتر کوهپایه زاده تصریح کرد: دانشجویان بومی، نیروی انسانی مناسب برای حل مشکلات منطقه خود به شمار می‌آیند که می‌توانند اولویت‌های پژوهشی خود را در این راستا انتخاب نمایند.

اعضای حاضر در جلسه پیرامون توسعه نانو فناوری پزشکی، برگزاری هکتون، تربیت دانشجویان افغان در رشته‌های پرستاری و مامایی، انجام طرح‌های پژوهشی و بهداشتی، استفاده از توانمندی‌های اعضای هیات علمی، برگزاری دوره‌های آموزشی، کاهش آسیب‌های اجتماعی در منطقه، ایجاد شعبه پردیس دانشگاه در منطقه آزاد چابهار و ایجاد کلینیک تخصصی بحث و تبادل‌نظر نمودند.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل