جدیرترین اخبار :
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
  • ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی در سواحل مکران/ استقبال بی نظیر گردشگران از تفریحات دریایی در بندر چابهار
یادداشت / احمد جهان پناه

خاطرات هشت سال دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 98/07/04 | تعداد بازید :2520
هفته دفاع مقدس یادآور خاطره‌های فراموش‌نشدنی از حماسه و دلاوری فرزندان این مرزوبوم بوده و حفظ دستاوردها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار «احمد جهان پناه» مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در امور جانبازان و ایثارگران از رزمندگان، جانبازان هشت سال دفاع مقدس و خانواده معزز شهید، طی یادداشتی هفته دفاع مقدس را تجلی حماسه و دلاوری فرزندان این مرزوبوم دانست.

 

وی در یادداشت خود آورد:

هفته دفاع مقدس یادآور خاطره‌های فراموش‌نشدنی از حماسه و دلاوری فرزندان این آب‌وخاک و حفظ دستاوردها و ارزش‌های بزرگ ایران سرافراز می‌باشد.

 

مقاومت و جان‌فشانی دلیرمردان ایرانی در جنگ هشت‌ساله تحمیلی در مقابل هجوم دشمن، موجب شد تا شاهد به‌زانو درآمدن دشمنان و عزت و سرافرازی امت مسلمان و استحکام حکومت ولایی و تمامیت ارضی کشور و حصول خودباوری در عرصه دانش، پژوهش، فناوری و نیل به اهداف بلند در سازندگی ایران اسلامی گردد.

 

اینک با یاری خداوند بزرگ همان نیروها که با خلق صحنه‌های ناب، همراهی و همدلی با حضرت امام (ره) و مردم و خلق حماسه‌های ماندگار درصحنه‌های رزم هشت‌ساله، دشمنان قسم‌خورده ایران بزرگ را دررسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشتند، با تکیه‌بر آگاهی و روشن‌بینی جوانان مؤمن و متعهد ایران اسلامی ادامه‌دهنده این راه خواهند بود و ضمن تأکید بر آمادگی رزمی و ارتقا و گسترش سامانه‌های دفاعی، زیر نظر فرماندهی معظم کل قوا همچون گذشته حضوری گسترده و مؤثر در عرصه سازندگی کشور و مقابله با تهدیدات را از خود به نمایش گذاشته است.

 

در پایان عزت و عظمت بیش‌ازپیش میهن عزیزمان را در پرتو عنایات یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی‌عصر (عج) و فرماندهی مدبرانه و دوراندیشانه نایب برحق آن حضرت، فرماندهی معظم کل قوا را از درگاه ایزد یکتا درخواست می‌نمایم.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل