جدیرترین اخبار :
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
  • ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی در سواحل مکران/ استقبال بی نظیر گردشگران از تفریحات دریایی در بندر چابهار

بازدید معاون رئیس جمهور از سومین قطب پتروشیمی

اقتصادی | تاریخ خبر : 98/04/05 | تعداد بازید :3209
نهاوندیان با اشاره به اهمیت تسریع در احداث خط لوله انتقال گاز از ایرانشهر به چابهار حمایت معاونت اقتصادی ریاست جمهوری از ادامه تکمیل این پروژه را اعلام نمود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار به نقل از آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور در ادامه سفر به سیستان و بلوچستان، صبح امروز از سومین قطب پتروشیمی کشور در منطقه آزاد چابهار بازدید نمود.

صبح امروز محمد نهاوندیان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مگاپروژه شهرک پتروشیمی مکران از نزدیک در جریان پیشرفت‌ این پروژه قرار گرفت.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت تسریع در احداث خط لوله انتقال گاز از ایرانشهر به چابهار حمایت معاونت اقتصادی ریاست جمهوری از ادامه تکمیل این پروژه را اعلام نمود.

وی ضمن استماع نظرات سرمایه‌گذاران طرح‌های مستقر در شهرک پتروشیمی مکران، جهت رفع دغدغه اصلی سرمایه‌گذاران که خواهان رفع موانع تضامین مورد نیاز جهت تامین مالی از طریق کشور چین بودند بر پیگیری استفاده از امکانات بانک مرکزی برای صدور تضامین تامین‌کنندگان مالی تاکید نمود.

گفتنی است در این بازدید احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، رحمدل بامری فرماندار ویژه چابهار، حمیدالدین یوسفی فرماندار کنارک و تنی چند از مقامات محلی نهاوندیان را همراهی می‌کردند.

طی این بازدید صفدرعلی اسدی معاون مدیرعامل و مدیر اجرایی پتروشیمی مکران، عظیم کوهستانی مدیر سرمایه‌گذاری و HSEQ پتروشیمی مکران، مهدی ناوی از مدیران پتروشیمی بدر شرق و فرهاد کیانی مدیر سایت پتروشیمی سینا به معرفی سومین قطب پتروشیمی کشور پرداختند.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل