جدیرترین اخبار :
  • بازدید بیش از ۲ هزار تاجر خارجی از نمایشگاه اکسپوی ایران
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در تقدیر از آیت الله سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

اقتصادی | تاریخ خبر : 97/12/08 | تعداد بازید :2157
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در پیامی از زحمات آیت الله سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تقدیر و برای ایشان آرزوی سلامتی و سربلندی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار متن پیام عبدالرحیم کردی مدیرعامل این سازمان بدین شرح است:

بسمه تعالی

حضرت آیت الله حاج عباسعلی سلیمانی

با سلام و درود؛
تلاش های صادقانه و خالصانه حضرتعالی در طول حضور پر برکتتان در دوران نمایندگی ولایت فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امامت جمعه زاهدان آیینه صداقت، محبت، معرفت و تعهد نسبت به اسلام و انقلاب است؛ نتیجه بذر کوشش و زحمات شما در این استان درخت معنویت و معرفتی است که در دل مومنان راستین این استان به بار نشسته است و از این پس نیز مردم این استان از این درخت پربرکت برداشت خواهند کرد.

چه غرور آفرین است برای مردم این استان حضور عالم وارسته ای همچون حضرتعالی که در کمال صداقت، محبت و معرفت 17 سال از زندگی خود را در سنگر خدمت به مردم سیستان و بلوچستان گذرانیده و در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای فرامین مقام عظمای ولایت و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) از هیچ خدمتی دریغ ننموده اید.

حقیر به عنوان خدمتگزاری کوچک در منطقه آزاد چابهار و ارادتمند حضرتعالی، جنابعالی را مایه افتخار و مباهات مردم ایران عزیز و امت اسلامی می دانم و معتقدم با وجود علما و فضلای بزرگواری همچون جنابعالی ایران اسلامی همیشه سربلند و پیروز در تمامی عرصه ها خواهند ماند.

بدین وسیله زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر و اثر گذار حضرتعالی در استان سیستان و بلوچستان را ارج نهاده و توفیقات روز افزون، سلامتی و سربلندی تان را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

عبدالرحیم کردی
رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل