جدیرترین اخبار :
  • کارگاه آموزشی شبکه‌های اجتماعی مجازی و آنومی های نوظهور
  • توسعه صنعت گردشگری و صنایع‌دستی در منطقه آزاد چابهار
  • منطقه آزاد چابهار در هفته ای که گذشت
  • حمایت منطقه آزاد چابهار از نابغه ریاضی استان
  • يك مجتمع آموزشى شبانه روزى به نام شهيد حسين عليمرادى تاسيس مى شود- او شهيد راه انسانيت است

اطلاعیه اجاره ایستگاه های اطلاعرسانی سطح منطقه آزاد چابهار

تاریخ اطلاعیه : 98/05/05 | تعداد بازدید :272

سازمان منطقه آزاد چابهار در نظ دارد سه ایستگاه اطلاع رسانی را با شرایط ذیل به شرکت های ثبت شده گردشگری به مدت یک سال اجاره دهد.
متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد از تاریخ 12 مرداد به مدیریت پشتیبانی سازمان مراجعه نمایند.

 

"شرایط کلی مستأجر، وظایف و ضوابط پایگاه های اطلاع رسانی"

 

الف: شرایط کلی مستأجر (بهره‌بردار) پایگاه‌های اطلاع‌رسانی

  1. ایرانی‌الاصل باشد.
  2. شرکت خدمات گردشگری ثبت‌شده در منطقه یا سرزمین اصلی و بند ب را اخذ نموده باشد.
  3. آشنایی کامل با آداب‌ورسوم، فرهنگ، غذا و جاذبه‌های گردشگری منطقه را داشته باشد.
  4. حداقل 5 سال سابقه فعالیت در حوزه گردشگری

 

ب: شرح وظایف، مقررات و ضوابط پایگاه‌های اطلاع‌رسانی

  1. پاسخگویی تلفنی و حضوری به گردشگران و میهمانان، تهیه و توزیع بروشور، نقشه، سی دی و ...، اجاره دوچرخه، خودرو، ویلا، آپارتمان، سوئیت و تورگردانی، اعزام راهنما و لیدر با تورها و گردشگران متقاضی و مذاکره با بانک‌های عامل جهت نصب خودپرداز در یکی از اتاقک‌های پایگاه براساس توافق فی‌مابین.
  2. مستأجر باید صلاحیت‌های لازم برای به‌کارگیری کارکنان را برپایه آموزش، پرورش، مهارت و تجربه تعیین و از احراز آنان اطمینان حاصل نماید.
  3. فروش محصولات صنایع‌دستی، هنرهای سنتی، نشریات، فروش خدمات پایه مثل: اینترنت و تلفن
  4. پوشش لباس کارکنان باید متحدالشکل و به‌راحتی قابل‌شناسایی و نیز حداقل به یکی از زبان‌های بین‌المللی (انگلیسی) مسلط باشند.
  5. زمان و ساعات کار پایگاه‌های اطلاع‌رسانی به‌تناسب فصول سال و ورود گردشگری تغییر می‌کند که در شرایط معمول سال از ساعت 7 صبح لغایت 23 خواهد بود ولی از 15 اسفند هرسال لغایت 15 فروردین سال بعد به‌صورت تمام‌وقت و 24 ساعته فعال خواهد بود.
  6. پایگاه‌های اطلاع‌رسانی تحت نظارت مستقیم مدیریت امور گردشگری بوده و نرخ‌گذاری خدمات و ضوابط اجرایی از سوی این مدیریت به مستأجر ابلاغ می‌گردد و ارائه هرگونه خدماتی غیر از موارد قیدشده منوط به هماهنگی و اخذ مجوز از مدیریت امور گردشگری است.
  7. مستأجر باید سامانه‌ای طراحی کند که جزئیات و اطلاعات بازدیدکنندگان و الزامات آنها شامل: تعداد و دلیل سفر بازدیدکنندگان، میزان رضایت و پیشنهادات و شکایات آنها را ثبت کند و یک گزارش سالانه براساس داده‌های گردآوری‌شده تهیه، منتشر و آن را در اختیار حوزه نظارت جهت تجزیه‌وتحلیل و تصمیم‌گیری قرار دهد.
  8. کارکنان پایگاه‌های اطلاع‌رسانی باید اطلاعات کاملی را در رابطه با نیازهای گردشگران و مسافران ازجمله: بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، داروخانه‌ها، بانک‌های عامل، مکان‌های تفریحی و توریستی، مکان‌های تاریخی، پمپ‌بنزین‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید، فرودگاه، پایانه مسافربری و ... در اختیار آنان قرار نمایند.
  9. مستأجر مکلف است پایگاه‌های اطلاع‌رسانی را مجهز به Wifi آداپتور نماید تا امکان اتصال بی‌سیم سیستم به اینترنت را مهیا سازد.
  10. پایگاه‌های اطلاع‌رسانی بایستی از طرف مستأجر مجهز به نرم‌افزار جامع اطلاع‌رسانی Responsive جهت نمایش صحیح تحت وب‌سایت گردد.
  11. استفاده از استارت آپ ها برای ارائه خدمات گردشگری الکترونیکی به متقاضیان حضوری و مجازی
  12. ارائه خدمات گردشگری استاندارد با استفاده از اپلیکیشن های روز
  13. ارسال آمار هفتگی به حوزه مدیریت امور گردشگری
  14. تشکیل پرونده برای پرسنل پایگاه‌ها و اخذ سوءپیشینه کارکنان از مراجع ذیصلاح

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل