جدیرترین اخبار :
  • بازدید بیش از ۲ هزار تاجر خارجی از نمایشگاه اکسپوی ایران
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
چابهار از فردا میزبان دبیران سمن های جوانان سیستان و بلوچستان است

چابهار از فردا میزبان دبیران سمن های جوانان سیستان و بلوچستان است

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 98/02/03 | تعداد بازید :2998
سومین جشنواره استانی «ورنا و برنا» از فردا چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه به میزبانی منطقه آزاد چابهار آغاز به کار می کند.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، این جشنواره با ورود دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان استان سیستان و بلوچستان به منطقه آزاد چابهار آغاز می شود و «امیرحسین آل اسحاق» مدیرکل دفتر طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان و «احمد علی موهبتی» استاندار سیستان و بلوچستان از مهمانان ویژه این جشنواره خواهند بود که تا عصر پنجشنبه ادامه دارد.
مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار درباره برنامه های این جشنواره گفت: برگزاری کارگاه توانمند سازی دبیران سمن های جوانان استان توسط دو نفر از اساتید ملی، تور گردشگری و کارگاه گروهی در فضای باز، سمینار هم اندیشی مسئولان استان و منطقه آزاد چابهاربا جوانان و دبیران سمن ها با حضور استاندار، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و مدیران کل استان و همچنین تجلیل از جوانان برتر سیستان و بلوچستان در سال 97 از برنامه های اصلی این جشنواره است.
مهدی آبروش از شرکت 80 دبیر اجرایی سازمان مردم نهاد استان در این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: در اختتامیه این جشنواره،40 نفر از جوانان نخبه و فعال در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی، اجتماعی، امور خیرخواهانه و داوطلابانه و دیگر حوزه های جوانان تجلیل خواهد شد.
نمایشگاه درستاوردهای سازمان های مردم نهاد استان، اجرای موسیقی زنده توسط گروه های موسیقی سنتی و محلی و همچنین تورهای گردشگری از برنامه جنبی این جشنواره هستند مه آبروش به آن ها اشاره کرد.
به گفته او موسسه مردم نهاد آهنگ بلوچ از منطقه آزاد چابهار امور اجرایی این جشنواره را به عهده دارد که با حمایت سازمان منطقه آزاد چابهار، اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و استانداری و تعداد دیگری از ادارات کل استان و شهرستان چابهار انجام می شود.
آبروش از 38 سازمان مردم نهاد در منطقه آزاد چابهار نیز خبر داد که تاکنون تعداد 27 مورد در وزارت کشور به ثبت رسیده است و در اجرای این جشنواره مشارکت دارند.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل