جدیرترین اخبار :
  • بازدید بیش از ۲ هزار تاجر خارجی از نمایشگاه اکسپوی ایران
  • خرد جمعی در منطقه آزاد چابهار، بحران سیل را به تجربه ماندگار تبدیل کرد
  • همکاری نیروی هوایی ارتش برای راه‌اندازی فرودگاه کنارک
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024
فینالیست‌های تورنمنت بین‌المللی بوکس چابهار مشخص شدند؛

9 ایرانی در 10 وزن به فینال رسیدند

اقتصادی | تاریخ خبر : 97/12/07 | تعداد بازید :3119
روز سوم تورنمنت بین‌المللی بوکس چابهار از ساعت 16 دوشنبه در ورزشگاه 2000 نفری ورنا منطقه آزاد چابهار آغاز شد و تا ساعت 21 بوکسورها در 10 وزن به مصاف هم رفتند.

مسابقات این روز در هر وزن با دو مبارزه برگزار شد که برندگان هر وزن روز چهارشنبه برای کسب عنوان قهرمانی در فینال باهم به رقابت خواهند پرداخت و نفرات بازنده نیز در همین روز دیدار رده‌بندی را برگزار می‌کنند.
از مجموع شرکت‌کنندگان در مبارزات فینال 9 ایرانی در فینال حضور دارند که 5 تن از آن‌ها با حریفانی از کشورهای دیگر مبارزه خواهند کرد و در وزن‌های 64 و 81 کیلوگرم نیز بوکسورهای ایرانی از تیم‌های جداگانه‌ای برای کسب عنوان قهرمانی باهم رقابت خواهند کرد.
مسابقات این روز با مبارزه «جعفر ناصری» از تیم منطقه آزاد چابهار با «ابراهیموف دین محمد» از قزاقستان در وزن 49 کیلوگرم آغاز شد و ناصری توانست در این مبارزه حریف قزاق خود را شکست دهد و در مبارزه دوم این وزن «دپاک» از هند «مالک عماری» از تیم امید جمهوری اسلامی ایران را مغلوب خود کرد.
در وزن 52 کیلوگرم «امید احمدی صفا» از تیم منطقه آزاد چابهار مقابل «مجتبی زارعیان» از تیم دوم سیستان و بلوچستان به پیروزی رسید و «پراساد» از هند «ماروین» فیلیپینی را شکست داد.
مبارزات وزن 56 کیلوگرم با پیروزی «سجاد محمدپور» از تیم منطقه آزاد چابهار مقابل «محمد کاسپور» از تیم دوم سیستان و بلوچستان و شکست «جانمیلارو» فیلیپینی از «کالژانوف» قزاق به پایان رسید.
«دانیال شه بخش» از تیم اول سیستان و بلوچستان و «مانیش کاوشیک» از هند در وزن 60 کیلوگرم به ترتیب مقابل حریفان خود «علی حبیبی» از تیم منطقه آزاد چابهار و «اشکان رضایی» از تیم امید جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسیدند.
در وزن 64 کیلوگرم «مسلم مقصودی» از تیم منطقه آزاد چابهار «میلان فودور» از مجارستان را مغلوب خود کرد.
در مبارزه اول وزن 69 کیلوگرم «قدیر عبیدا» از سوریه «سجاد کاظم‌زاده» از تیم منطقه آزاد چابهار را شکست داد و مبارزه دوم این وزن با پیروزی «دوریود خان سینگ» هندی مقابل «سپهر علیمرادی» از تیم دوم سیستان و بلوچستان به پایان رسید.
نخستین مبارزه وزن 75 کیلوگرم روز سوم میان «شاهین موسوی» از تیم منطقه آزاد چابهار و «احمد قصون» از سوریه برگزار شد و با پیروزی بوکسور سوری به پایان رسید. «سینا صفدریان» از تیم امید جمهوری اسلامی ایران در مبارزه دوم این وزن «مانیجست سینگ پنگال» هندی را شکست داد.
در مبارزه وزن 81 کیلوگرم سومین روز این مسابقات «حسین دانشور» ملی‌پوش تیم منطقه آزاد چابهار، «معین کهرازه» از تیم اول سیستان و بلوچستان را مغلوب خود کرد. دومین مبارزه این وزن نیز با پیروزی «کیوان شریفی» از تیم امید جمهوری اسلامی ایران مقابل «نوریاغدی نوریاغدیوف» از ترکمنستان به پایان رسید.
«علاءالدین قصون» سوری در مبارزه اول وزن 91 کیلوگرم «احسان روزبهانی» ملی‌پوش تیم منطقه آزاد چابهار را شکست داد و «سانجیت» از هند در مبارزه بعدی مقابل «پوریا امیری» از تیم اول سیستان و بلوچستان به پیروزی رسید.
«ساتیش کومار» هندی در وزن +91 کیلوگرم «ایمان رمضان پور» ملی‌پوش تیم منطقه آزاد چابهار را شکست داد و «مجید جمشیدوند» از تیم امید جمهوری اسلامی ایران مغلوب «محمد ملیاس» از سوریه شد.
ناصری از تیم منطقه آزاد چابهار برای کسب عنوان قهرمانی وزن 49 کیلوگرم با دپاک از هند مبارزه خواهد کرد و عماری از تیم امید جمهوری اسلامی ایران در رده‌بندی این وزن به مصاف ابراهیموف از قزاقستان می‌رود.
در وزن 52 کیلوگرم احمدی صفا از تیم منطقه آزاد چابهار و پراساد هندی مبارزه فینال را برگزار می‌کنند و زارعیان از تیم دوم سیستان و بلوچستان برای کسب عنوان سومی این وزن در رده‌بندی با ماروین فیلیپینی مبارزه خواهد کرد.
فینال وزن 56 کیلوگرم میان محمدپور از تیم منطقه آزاد چابهار و کالژانوف قزاق برگزار می‌شود و کاسپور از تیم دوم سیستان و بلوچستان با جانمیلارو فیلیپینی در رده‌بندی مبارزه خواهند کرد.
شه بخش از تیم اول سیستان و بلوچستان و مانیش از هند فینال وزن 60 کیلوگرم را برگزار می‌کنند و حبیبی از تیم منطقه آزاد چابهار در دیدار رده‌بندی این وزن با رضایی از تیم امید جمهوری اسلامی ایران مبارزه می‌کنند.
مقصودی از تیم منطقه آزاد چابهار و فرجی بوکسور تیم امید جمهوری اسلامی ایران برای کسب عنوان قهرمانی وزن 64 کیلوگرم مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.
فینال وزن 69 کیلوگرم میان عبیدا از سوریه دوریود خان هندی برگزار می‌شود و کاظم‌زاده از تیم منطقه آزاد چابهار رده‌بندی این وزن را با علیمرادی از تیم دوم سیستان و بلوچستان برگزار می‌کنند.
صفدریان از تیم امید کشورمان در فینال 75 کیلوگرم با قصون از سوریه مبارزه خواهد کرد و دیدار رده‌بندی این وزن نیز میان پنگال از هند و موسوی از تیم منطقه آزاد چابهار برگزار خواهد شد.
شریفی از تیم امید ایران در دیدار فینال وزن 81 کیلوگرم با دانشور از تیم منطقه آزاد چابهار مبارزه خواهد کرد و کهرازه از تیم اول سیستان و بلوچستان و نوریاغدیوف از ترکمنستان در مبارزه رده‌بندی به مصاف هم می‌روند.
قصون از سوریه و سانجیت از هند برای کسب عنوان قهرمانی این تورنمنت در وزن 91 کیلوگرم به مصاف هم می‌روند و روزبهانی ملی‌پوش تیم منطقه آزاد چابهار و امیری از تیم اول سیستان و بلوچستان هم رده‌بندی این وزن را برگزار می‌کنند.
کومار هندی و ملیاس سوری نیز مبارزه فینال وزن +91 کیلوگرم را برگزار می‌کنند و جمشیدوند از تیم امید کشورمان در دیدار رده‌بندی این وزن با رمضان پور ملی‌پوش تیم منطقه آزاد چابهار مبارزه خواهد کرد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل